niedziela, 18 maja 2014

ZMIANY.

Dzień dobry. Od dłuższego czasu borykałam się z tą decyzją i w końcu jakoś poszło. Zmiany, zmiany moi drodzy :) Przeniosłam się na WordPressa, a w zasadzie to zaczęłam od nowa. Postanowiłam nie przenosić tam tutejszych wpisów (CHYBA, ŻE DA SIĘ TO ZROBIĆ WYBIÓRCZO?????) i zacząć w zasadzie od zera. Robię to w momencie, kiedy statystyki tutaj wzrosły, ale co tam - no risk, no fun. Jeden podstawowy powód - tam jest ładniej i profesjonalniej. A mi już od dawna chodził po głowie śliczniusi blog, a tutaj nie potrafiłam ziścić swoich małych marzeń. Aha, nie zdziwcie się, jeśli codziennie zobaczycie inną wersję mojego nowego bloga, ponieważ nadal szukam tego jednego jedynego (motywu) ;)

Domeny własnej jeszcze nie mam, ale myślę nad tym. I co najważniejsze w tym całym zamieszaniu - ZMIENIŁAM ADRES. Z bardzo prostej przyczyny - callmepauline było zajęte. Teraz zapraszam Was na:


Nowy adres jest... banalny? I bardzo go lubię! :) Mam nadzieję, że Wam też się spodoba. Będzie mi bardzo miło, jeśli pójdziecie tam razem ze mną i dalej będę mogła się spełniać, pisząc dla Was. Nie zdziwcie, jeśli część wpisów pojawi się na nowym blogu - są tutaj wpisy, które bardzo lubię i z których jestem po prostu zadowolona. A że to moje, więc mogę :)

Dziękuję za obecność tutaj i zapraszam pod nowy adres :)

Całuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz