wtorek, 13 maja 2014

Wiosna w moim ogrodzie.



Mam to szczęście, że mieszkam w domku z ogrodem (dom rodzinny). Co prawda myślę o tym, żeby jak najszybciej się wyprowadzić, ale na razie mogę się cieszyć pięknymi kolorami za oknem i własnym polem stokrotek :)

W dzieciństwie w moim ogrodzie było chyba wszystko. Począwszy od jabłoni, przez wiśnię, śliwę, gruszę, bez, forsycję, jaśmin i przeróżne kwiaty. No i iglaki! Do tego ogródek owocowo-warzywny. Bardzo żałuję, że z czasem owy ogródek zniknął, bo nie ma to jak własne truskawki... Śliwy i gruszy również już nie ma. A wszystko inne niestety się starzeje... Jednak nadal kwitnie i jest co podziwiać! Kocham mój ogród o każdej porze roku. Jednak to na wiosnę, wszystko pachnie i wygląda przepięknie. Sami zobaczcie jakie śliczne kwiatki niedawno zakwitły!

Ładnie, prawda? Czasem żałuję, że pochłania mnie tak wiele rzeczy, że nie zauważam i w pewnym sensie nie doceniam tego, co mam za oknem - na wyciągnięcie ręki. Staram się poprawić :)

A Wy, macie własne ogrody? A może kwiaty kwitną na waszych balkonach?

Pauline.

PS. Zdjęcia mojego autorstwa.

4 komentarze:

  1. Prawie jak u mnie;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejsze niezapominajki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej wiesz, że chcesz coś poprawić. Wielu nie dostrzega tego całe życie goniąc za nie wiadomo czym. Ja uwielbiam wracać do swojego ogródka, taki kawałek osobistego miejsca na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne kwiaty w ogrodzie! Ja mieszkam w Krakowie, w kamienicy, więc muszę zadowolić się kwiatami w doniczkach ;-)

    OdpowiedzUsuń