sobota, 3 maja 2014

Playlista #1

Wrzucam Wam czasem jakąś muzykę (była Lana del Rey, były występy z The Voice of Poland, Pan Podsiadło też się przewinął). Napisałam nawet o tym oddzielny post - muzyka, która daje kopa. Postanowiłam, że co jakiś czas będę Was częstowała 'moją' muzyką - czasem gatunkowo, ale najczęściej będzie to zbiór tych kawałków, których ostatnio często słucham (czyt. gwałcę replay). Dzisiaj będzie to pięć kawałków, które ostatnio siedzą mi w głowie.

Chet Faker - I'm into you.
Poznałam tego brodacza przed kilkoma dniami i od razu się zakochałam.
Któregoś pięknego dnia, ten utwór leciał u mnie przez cały wieczór.

Milky Chance - Stolen dance.
To znają chyba wszyscy :) Jeśli nie, to koniecznie nadróbcie zaległości.
Muzyka, tekst. Biglove.

Beyonce & Shakira - Beautiful Liar.
Ostatnio naszło mnie też na wspominki. Uwielbiam takie rytmy...
Dla mnie jest to kawałek idealny do tańca.
I do paru innych rzeczy.

Major Lazer - Watch out for this.
Też do tańca, tyle że trochę innego :)
Ostatnio usłyszałam w reklamie i słucham codziennie.
Energia!!

I znowu ten sam program... ;) The Voice of Poland.
Michał Szyc i Wojtek Baranowski - Numb.
Moi faworyci (+ Juan Carlos Cano)!! Ktoś poza mną ogląda? :)

Po raz kolejny potwierdziło się, że słucham różnorodnej muzyki. Chyba nie mogłabym się zamknąć na jeden gatunek. Jak widać potrzebuję różnych rytmów, które wywołują przeróżne emocje :) Jak to jest z tym u Was? Czego ostatnio słuchacie najczęściej?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam szczególnie drugą piosenkę! Jest bardzo pozytywna i pan na teledysku jest przeuroczy (szczególnie jego wąsik i włosy hihi)! Ja ostatnio najczęściej słucham "Fool" Cat Power i "Crying Lighting" Arctic Monkeys. Polecam :)

    www.WingedFriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłucham Twoich propozycji, dzięki! :)

      Usuń
  2. Chet jest genialny! Właśnie kupiłam sobie bilet na jego koncert w Katowicach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coooo!? A jak go odkryłam, to zainteresowałam się tym, czy będzie grał u nas... Nie wiem, jak mogłam przeoczyć Katowice :D Koniecznie musisz napisać, jak było :)

      Usuń
  3. Mam podobnie, też słucham różnych gatunków - wszystko zależy od nastroju :) też lubię kawałek Beyonce i Shakiry, w ogóle słuchanie ich obu jakoś tak dodaje mi energii, mam ochotę zwlec tyłek z kanapy i zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń