poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Moje myśli.

Dzisiaj napiszę coś od siebie - co teraz robię, czego słucham, o czym myślę. Najpierw zrobiła to Venila, o tutaj. Swoją drogą uwielbiam Ją. A teraz moja kolej.

Jem pączka. W zasadzie to kilka minut temu zjadłam. Był bez nadzienia.

Piję zieloną herbatę z pigwą. Uwielbiam.

Czytam Fight Club. Dziwna książka, ale lubię takie.

Marzę o jakimś wyjeździe.

Słucham białoruskich rytmów, o których zresztą niedawno pisałam.

Marnuję czas, zamiast uczyć się matematyki.

Życzę sobie szczęścia, Amen.

Cieszę się, że właśnie wyszło słońce! :)

Czekam aż ktoś mi przyniesie w końcu te energetyki.

Uwielbiam poranną prasówkę (blogówkę ??).

Mam nadzieję, że dobrze bardzo dobrze zdam maturę.

Potrzebuję miejsca dla siebie.

Jestem całkiem wyluzowana.

Myślę, jaki będzie ten tydzień.

Śmieję się z siebie. Bardzo fajna umiejętność :)

Czuję, że życie jest naprawdę super!!

Lubię gorącą herbatę. Kawę też.

Pisząc ten wpis, a wcześniej czytając Venilę przypomniał mi się post, w którym pisałam, co w danym momencie lubię. Utrzymany w podobnym charakterze.

Pauline.

1 komentarz:

  1. Poranna prasówka - blogówka to bardzo trafione ujęcie :)))
    Miłego popołudnia życze.

    OdpowiedzUsuń