poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Migawki z podróży - nowy cykl.

Zawsze chciałam pisać o podróżach. Blogi i książki podróżnicze czytam na potęgę, o czym mogliście się dowiedzieć tutaj. Jednak na razie podróżuję bardzo mało (jest to spowodowane kilkoma rzeczami), a i tak chciałabym o tym pisać! Tak tak, trochę w tym sprzeczności, ale... Wymyśliłam sobie cykl Migawki z podróży, w którym będę Wam pokazywała swoje 'stare' podróże, i oczywiście, jak się pojawi coś nowego (I hope so) to też się tym podzielę.

Plan jest taki: pokazuję dalsze wypady, ale też to, co zobaczyłam w swojej okolicy po krótszym/dłuższym spacerze. W końcu tyle czytam(y) o spacerach po londyńskich parkach, czy włoskich uliczkach... A dlaczego nie pokazać Warszawy czy chociażby polskiej wsi? W końcu mamy tyle pięknych miejsc, które też zachwycają i inspirują! Migawki będą miały krótką formę: kilka zdjęć + jak najmniej tekstu - oczywiście na tyle, na ile mi się to uda (w końcu gaduła ze mnie).


Dzisiaj jedno zdjęcie, które kiedyś już tutaj było. Wstawiam je jeszcze raz, ponieważ je uwielbiam i dużo dla mnie znaczy.

DANIA, Maj, 2011. Na chwilę przed wylądowaniem na mojej prywatnej ziemi obiecanej.

2 komentarze:

  1. Myślę, że wpadłaś na ciekawy i interesujący cykl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie chyba mój ulubiony cykl. :) Czkam na dalsze części. ;)

    OdpowiedzUsuń