poniedziałek, 17 marca 2014

Nowe (blogowe) odkrycia.

Share Week 2014 - akcja Andrzeja z jestKultura.pl o której na pewno większość z Was słyszała. Nie brałam w niej udziału (nawet nie wiem dlaczego, bo uwielbiam takie inicjatywy), ale teraz chcę pójść nieco w inną stronę, równocześnie pozostając w temacie.

Czytałam sporo wpisów, będących częścią owej akcji i dzięki temu znalazłam kilka prawdziwych perełek! Naprawdę, spędziłam kilka wieczorów na czytanie wszystkich postów na tych blogach. Choroba temu sprzyjała... ;) Stwierdziłam, że nie będę żyła i podzielę się z Wami. Zacznijmy...

1. Malvina-Pe.pl Historia przeglądarki mówi mi, że już wcześniej tam trafiłam... Nie wiem dlaczego nie zostałam na dłużej... Genialny blog! Dobre, mocne teksty o relacjach damsko-męskich, które idealnie wpisują się w moje ostatnie rozważania na temat ludzkości. Cięty język, który bardzo mi odpowiada. Energia bijąca od autorki, którą da się wyczuć przez monitor :) Ten blog ma wszystko, czego w blogach szukam.

2. Poranna-kawa.pl Trochę podobny do tego powyżej, ale prowadzony przez mężczyznę. Cięty język, szczere teksty, dużo rozważań o kobietkach i mężczyznach. To co lubię. Ach, no i inteligencja, którą niezwykle sobie cenię, a nie zawsze da się to od razu wyczuć. Za to duży plus.

3. Kamson.pl Za to u Kamila najbardziej lubię atmosferę. Jest tak swojsko. Naprawdę, na tym blogu czuć ciepło i jest tak miło, przyjemnie, przyjacielsko. Po raz kolejny - energia oraz uśmiech :) Do tego ciekawe tematy. Fajny lifestylowy blog, na którym każdy znajdzie coś dla siebie.

Trzy blogi, które zapadły mi w pamięć podczas trwania akcji. Zakochałam się z miejsca, coś mnie od razu przyciągnęło i tak zostałam ich wierną fanką :) Zajrzyjcie koniecznie, naprawdę polecam.

źródło

2 komentarze:

  1. Kamila odwiedzam, ale dwóch pierwszych blogów nie znam. Bardzo ciekawe artykuły, myślę, że trzeba je zgłębić :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o żadnym z blogów, ale przeglądnęłam i faktycznie - ciekawe! Zabieram się do czytania :)

    OdpowiedzUsuń