poniedziałek, 10 marca 2014

Nie czekaj z życiem.

Do napisania tego wpisu zainspirował mnie bloger - Paweł Bielecki swoim tekstem Jesteś młody tylko raz i Kasia Markiewicz - uczestniczka programu The Voice of Poland (nomen omen mojego ukochanego). Również pierwsze zapiski - Magia chwili były na ten temat, ale wtedy poruszyłam temat pobieżnie, w końcu taka idea zapisków. Wydaję mi się, że moje wypociny, a nawet świetny tekst Pawła nie mogą się równać z wyjątkową historią Kasi, ale mimo wszystko, chcę to jakoś ze sobą połączyć.

Zastanawialiście kiedyś nad tym, że to co teraz robicie może być ostatnią rzeczą, jaką zrobicie w swoim życiu? Albo nad tym, że możecie nie mieć okazji powiedzieć niektórych słów drugiemu człowiekowi? Mnie to przeraża, niesamowicie przeraża. Dlatego pustka i bezradność, które temu towarzyszą w pewien sposób mnie motywują i napędzają do działania. Jednak nie żyję na 100%, a chciałabym żyć na 200%. Moje plany i marzenia są na te 200% i muszę coś z tym fantem zrobić, bo kiedyś może zabraknąć mi życia. Brutalne, ale prawdziwe.

Patrząc na Kasię myślałam, że przezwyciężyła chorobę. Miała w sobie coś szczególnego. To co usłyszałam pod koniec jej występu... Wstrząsnęło mną. Stanęłam przed kobietą, która jest świadoma swojej śmierci, która nadejdzie niestety wcześniej, niż później. Tego nawet nie da się ubrać w słowa... Poczułam się strasznie i zrozumiałam, że moje problemy nie są na tyle ważne, żebym musiała się nimi aż tak martwić. Czuję wielki respekt przed nią i byłoby pięknie, gdybym już teraz umiała żyć tak jak ona.

Każdy powinien mieć w sobie taką pokorę i siłę. Pokłady energii! Wszystko po to, żeby żyć na te co najmniej 100%, a nawet więcej. Życie to piękny dar, który trzeba wykorzystać. Każdy z nas ma jedno, swoje własne życie, które sam musi przeżyć najlepiej, jak to tylko możliwe. Jest mi przykro, że ludzie tego nie robią. Jest mi przykro, że ja również nie zawsze to robię. 

Szczęście to pojęcie względne, ale życzę sobie i każdemu człowiekowi z osobna, żebyśmy to szczęście w sobie i w życiu odnaleźli. Wtedy będzie pięknie i na te 100 czy 200%.

Ruszcie się, nie czekajcie z życiem. Nigdy nie wiecie, co czeka za rogiem.

Pauline.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz