poniedziałek, 24 marca 2014

Liebster Blog Award.

Zostałam nominowana przez Agnieszkę z CRANBERRY SMILE do Liebster Blog Award. Nigdy nie wiedziałam o co tak naprawdę chodzi w tym łańcuszku (hm?) i w zasadzie, to wydaję mi się, że nie jest to mój target. Jednak stwierdziłam, że raz mogę się 'pobawić'.

Dostałam 11 pytań, więc przejdę od razu do rzeczy.

1. Twoja najgłupsza wpadka?
Ojej, zaczyna się dosyć ciężko:) Nie potrafię teraz skojarzyć takiej sytuacji, jednak zazwyczaj mają one miejsce wśród moich przyjaciół i zawsze wpadka przeobraża się w zabawną sytuację, która później żyje jako anegdotka.
 
2. Spódnica vs spodnie vs sukienka?
Najczęściej spodnie, ale uwielbiam sukienki. Zależy od sytuacji, nastroju i pogody.
 
3. Wolisz pytać, czy odpowiadać?
To również zależy od sytuacji i od rozmówcy. Są osoby, którym mogłabym zadać wiele pytań, chociaż mogłaby mnie wtedy zjeść trema... :) Lubię odpowiadać, bo wtedy w pewien sposób pokazuje siebie.
 
4. Twój ideał faceta?
Ideały nie istnieją. Chciałabym, żeby mój mężczyzna był inteligentny i mądry, żebyśmy mieli o czym rozmawiać. Szacunek do drugiego człowieka i bycie dżentelmenem to dla mnie najważniejsza cecha. Poczucie humoru to też ważna rzecz. Jednak zaakceptowałabym go takiego jakim jest - z zaletami i wadami. Człowiek jest istotą ciekawą, właśnie dlatego, że posiada te dobre i trochę gorsze cechy. To czyni nas bardziej interesującymi od ideału.

5. Została Ci godzina życia. Jak ona wygląda?
Robię to, czego nigdy nie odważyłam się zrobić (mam nadzieję, że pod koniec życia takich rzeczy nie będzie :) Albo jeszcze lepiej - kontaktuję się z kilkoma osobami i mówię im to, czego wcześniej nie potrafiłam przekazać.
 
6. Gdybyś mogła wybrać datę swoich urodzin, jaka to byłaby data?
Moja data jest cudowna, nie zamieniłabym ją na żadną inną :)
 
7. Dlaczego lubisz czekoladę?
Bo daje mi szczęście! Ewentualnie złudzenie szczęścia :D
 
8. Gdybyś miała możliwość zagrania w filmie jaki byłby to film?
Lubię filmy psychologiczne. Albo takie, gdzie na pierwszy plan wysuwa się przyjaźń, podróż oraz wolność (On the Road). Albo ukochany Gatsby.
 
9. Jedna umiejętność, którą chciałabyś posiadać?
Hm... Prawo jazdy? :D Nigdy nie podchodziłam do kursu, bo kiedyś stwierdziłam, że to nie dla mnie. A z drugiej strony bardzo bym chciała mieć prawko i samochód... Gdyby tylko dało się przeskoczyć etap kursu i egzaminu! ;)
 
10. Ulubiony zapach?
Jeśli chodzi o perfumy, to jeszcze nie znalazłam swojego zapachu. Uwielbiam cytrusowe, lekkie, dające poczucie świeżości i szukam właśnie w tym kierunku. Jeśli chodzi ogólnie o zapachy, to uwielbiam zapach mężczyzny. Męskie perfumy mogłabym wdychać godzinami... ;)
 
11. Miejsce, do którego chciałabyś pojechać?
Jest ich mnóstwo! Zawsze chciałam pojechać do Meksyku, który jest moją miłością odkąd pamiętam. Jednak jestem prawdziwą marzycielką i mam nadzieję wiem, że z czasem dopnę swego i każde z wymarzonych miejsc odwiedzę.

Całkiem fajnie było odpowiadać na powyższe pytania :) Powinnam teraz kogoś nominować (znaczy wszyscy tak robią, więc ja chyba też powinnam), ale po prostu nie bardzo wiem kogo. Albo nie bardzo mam kogo, ponieważ blogerzy, którzy mnie odwiedzają chyba nie robią takich rzeczy (jak to zabrzmiało!). Powinnam też wymyślić pytania... Nie nominuję jednak nikogo. Po prostu jeśli ktoś chce wziąć udział w owej zabawie, to zapraszam do skorzystania z pytań Agnieszki - myślę, że będzie jej miło :) Życzę miłego odpowiadania.

Pauline.

1 komentarz:

  1. MEKSYK ♥ ♥
    fajne odpowiedzi ;)

    delavie-paula.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń