środa, 22 stycznia 2014

To mi się podoba! #4

Dłuższy czas wpis z tego cyklu się nie pojawiał, bo jakoś nie mogłam się za niego zabrać... ;) Ale już dzisiaj mam dla Was kolejne linki, które ostatnio urzekły me serce.

Zacznę z 'grubej rury' - polecam świetny artykuł pt. 30 Things to Stop Doing to Yourself. Jak nazwa wskazuje - dowiecie się, co powinniście przestać robić, aby osiągnąć szczęście :) Zapewne gdzieś już się spotkaliście z większością (wszystkimi?) punktów, ale teraz macie je wszystkie w jednym miejscu. Naprawdę polecam, można sobie wiele uświadomić, wydrukować w widocznym miejscu i pamiętać, jak żyć!

Uważam, że dobrymi rzeczami należy się dzielić, a do tego należy również dobra muzyka :) Przesłuchajcie mojego nowego ulubionego kawałka, kocham refren <3



NYC Subways in the 70's and 80' GENIALNE, naprawdę genialne zdjęcia nowojorskiego metra z lat 70.i 80. Zdaję mi się, że powinniście już kojarzyć, że mam słabość do NYC oraz do zdjęć vintage, więc ta pozycja w zestawieniu nie powinna nikogo dziwić :) Polecam zajrzeć!

O tym, że jestem zakochana w Danii i we wszystkim, co duńskie też pewnie wiecie :) I dzisiaj chcę, a nawet muszę polecić bloga Good because Danish. Wszystko o dobrej duńskiej muzyce. Jakiś czas temu muzyka z tego zakątka świata mnie urzekła. Bardzo chillowe rytmy, czyli coś, co lubię najbardziej. Nowości, klasyka, koncerty, audycja w radio, pasja - musicie zajrzeć!

Joanna ze Style Digger to jedna z pierwszych blogerek, które polubiłam tak bardzo, że czytam do dziś. Podobnie jak większość blogerów Asia ma u siebie zestawienie najciekawszych linków tygodnia - Hatifnaty. Ostatni wpis bardzo mi się spodobał, więc muszę się nim podzielić! Zaglądajcie tutaj. Zamarznięte bańki mydlane najlepsze! Magia.

A na koniec zabawny i uroczy obrazek o brytyjskiej mentalności:

powiększ, aby zobaczyć dokładniej :)





3 komentarze:

  1. swietny artykul! dzieki za polecenie !

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tu postów w styczniu u ciebie, oby tak dalej!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie stracę zapału i inspiracji :)

      Usuń