wtorek, 7 stycznia 2014

O dwóch serialach, które skradły mi serce.

Dzisiaj będzie o dwóch serialach, które skradły mi serce (i cenne godziny mojego życia! - ale wcale nie żałuję). White Collar i Chicago Fire. Dwa genialne seriale. Kocham, wielbię, podziwiam.

White Collar opowiada o fałszerzu - najlepszym w swoich fachu. Celowo nie zdradzam więcej, ale jeśli lubicie przystojnych, czarujących, mądrych, inteligentnych mężczyzn (wierzcie mi, główny bohater jest NAJLEPSZY na świecie), dobry humor (tego w tym serialu nie brakuje), trzymające w napięciu akcje i piękny Nowy Jork to GORĄCO POLECAM. Dodatkowym plusem jest to, iż można się wiele dowiedzieć o sztuce (znane dzieła przewijają się bardzo często). Nie zawiedziecie się. Mnie White Collar ujął od pierwszego odcinka i mogłabym go oglądać godzinami. Ostrzegam, że niesamowicie wciąga i nie można przestać. Ja przepadłam, na Amen.

Chicago Fire, jak łatwo się domyślić opowiada o straży pożarnej w Chicago. Dzięki temu serialowi zaczęłam się interesować tym miastem, ale co najważniejsze - doszło do mnie, jak ciężką pracę wykonują strażacy. Może to głupie, ale nigdy się głębiej nad tym nie zastanawiałam. Oczywiście możliwe, że jest to trochę przerysowane, ale wierzę że nie ma w tym aż tak dużego przekłamania. Po raz kolejny - przystojni mężczyźni, ale też piękne kobiety. Kilka akcji w jednym odcinku - trzymające w napięciu, ale też zaskakujące. Dodatkowo - losy bohaterów, z odcinka na odcinek pojawia się nowy wątek i robi się co raz ciekawiej. W niektórych odcinkach pojawia się również policja... Piszę o tym, ponieważ jutro (środa) stacja NBC wyemituje pierwszy odcinek spin-offu Chicago Fire - Chicago PD.! Zabawne jest to, że najpierw poznałam Chicago PD. - moja ulubiona Sophia Bush dodawała na instagrama dużo zdjęć właśnie z planu tego serialu, uwielbiam ją, więc chciałam ją zobaczyć w nowej roli. Znalazłam Chicago Fire na zalukaj i zaczęłam oglądać... Zastanawiałam się, kiedy pojawi się Sophia, po czym po jednym odcinku wszystko dokładniej sprawdziłam... Okazało się, że gra w Chicago PD., które jeszcze nie miało emisji, a ja przez omyłkę włączyłam Chicago Fire - pomyliłam seriale :D Tak właśnie zaczęłam oglądać nowy serial, który stał się jednym z moich ulubionych. Mojej głupiej pomyłki w ogóle nie żałuję.

Najbardziej w tych serialach podoba mi się ujęcie przyjaźni, miłości, lojalności czy innych wartości. Głównie przyjaźń jest wyeksponowana, w piękny sposób, który skłania do refleksji. Powtórzę się i napiszę, że GORĄCO POLECAM. To na pewno nie będzie zmarnowany czas :)

Na koniec mała informacja: Jeśli zainteresowałam kogoś Chicago Fire, to dzisiaj o 20:25 emisja pierwszego odcinka na TVP 1!!! Wczoraj przez przypadek widziałam reklamę i byłam bardzo zdziwiona, że mój ukochany serial będzie leciał w polskiej telewizji w bardzo przystępnej godzinie :) Podobnie było z White Collar, które również leciało na jedynce. Zachęcam. A jakie są Wasze ulubione seriale? Na pewno jakiś macie... ;) Ja sama mam w zanadrzu jeszcze jeden, ale to historia na osobny post. Piszcie swoje typy, miłego popołudnia!

3 komentarze:

  1. Niestety nas seriale jakoś nie wciągają. Może dlatego, że jeszcze nie trafiłyśmy na odpowiedni? W wolnym czasie chętnie sprawdzimy twoje typy :) Chicago Fire wydaje się naprawdę wartym obejrzenia. Dziękujemy za miły komentarz, który znaczy dla nas naprawdę wiele! Pozdrawiamy :* http://thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chicago Fire oglądam od samego początku i muszę przyznać, że uwielbiam ten serial! Tym fajniej mi się go ogląda, że znam dużo z miejsc, w których dzieją się akcje. No i muszę się też pochwalić, że parę razy miałam okazję widzieć, jak był nagrywany, przede wszystkim sceny przy barze "U Molly" :) Nawet kiedyś pisałam o tym na blogu.... Chicago PD jeszcze nie widziałam, ale jak będzie na poziomie Chicago Fire to będę oglądać z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę odnaleźć Twój wpis na ten temat! Chicago Fire mnie strasznie wciągnęło, CPD jeszcze nie zaczęłam oglądać, ale podobno jest genialne. Czytałam same pochlebne opinie, więc nie mogę się doczekać aż to zobaczę :)

      Usuń