wtorek, 21 stycznia 2014

Lubię.

Do napisania tego wpisu zainspirował mnie nie kto inny, jak Kazimierz Przerwa-Tetmajer. Znany wszystkim powinien być znany wszystkim, każdy go w szkole 'przerabiał'. Ale ja nie o kobiecie. Dzisiaj będzie o tym, co lubię.
Wpis z serii ekshibicjonizm kontrolowany :)

Lubię...
- lubię mieć powody do śmiechu,
- lubię czuć się spełniona,
- lubię kiedy moje życzenia się spełniają,
- lubię żyć pełnią życia,
- lubię nieprzespane noce,
- lubię mieć chwilę tylko dla siebie,
- lubię dobrze zjeść,
- lubię oglądać sport,
- lubię dotyk,
- lubię czytać,
- lubię wysiłek fizyczny,
- lubię gorącą kąpiel,
- lubię męskie zapachy,
- lubię patrzeć na pięknych ludzi,
- lubię rozmawiać,
- lubię spacerować,
- lubię 'swoją' muzykę,
- lubię nowe doznania,
- lubię czytać o świecie,
- lubię 'swoje' seriale,
- lubię podróże,
- lubię się inspirować.
Jeśli moje życie będzie pełne takich 'lubię', to wiem, że wtedy będę szczęśliwa! :) Są to moje odczucia i nie każdy musi je rozumieć, wiążą się z różnymi momentami z mojego życia albo sa prostymi czynnościami. To są dzisiejsze 'lubię' - jutro mogą być zupełnie inne, to zależy od nastroju danego dnia. Ciekawe, co bym spisała za miesiąc..

A Wy co lubicie? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? Polecam poświęcić kilka minut i spontanicznie spisać własne 'lubię'. Zawsze w gorszym momencie będzie można na to spojrzeć i zrobić jedną z tych rzeczy, nawet jeśli byłaby to najbardziej błaha rzecz z listy :)

1 komentarz:

  1. Lubię spacerować wieczorami podglądając innych w ich domach, lubię jak w zaczynie na chleb pojawiają się bąbelki, lubię biegać z muzyką w uszach, jest tyle rzeczy, które lubię... A często o nich zapominam.

    OdpowiedzUsuń