środa, 27 listopada 2013

To mi się podoba! #3

Kolejna porcja ciekawych linków! Zapraszam na kolejny post z serii To mi się podoba!

Na początek fantastyczne zdjęcia (znajdziesz je TUTAJ), które od kilku dni przewijają mi się na różnych stronach. Starsi ludzie w przedziwnych 'czapkach' ;) Gdzieś wyczytałam, że jest to związane z mitologią oraz skandynawskim folklorem. Wygląda genialnie! Niesamowita inicjatywa i jestem zachwycona zaangażowaniem starszych ludzi :)

9 Polek, które robią startupy. Baaardzo inspirujące i motywujące :) Polecam zajrzeć i 'poznać' te kobiety, które tworzą coś fajnego, między innymi sylwetka założycielki portalu Lubimyczytać. Zaglądam regularnie, a nigdy się nie zastanawiałam kto za tym stoi..

GOOD BICYCLE KARMA. Uroczy pomysł Duńczyków na umilenie dnia rowerzystom. Wystarczy się zatrzymać, a w zamian za to dostaje się mały upominek. Nie ma co się dziwić, że Duńczycy są taaacy szczęśliwi :)

Blog Klaudii Halejcio. Młoda aktorka, telewizji za dużo nie oglądam, ale Klaudia zawsze wydawała mi się sympatyczna. Kilka dni temu znalazłam jej lifestylowego bloga i się zakochałam :) Świetna dziewczyna! Ostatnio dużo wpisów o Londynie, polecam zajrzeć.

Wróćmy do Danii... :) Z okazji świąt duński browar - Tuborg (uwielbiany przez Duńczyków, w Polsce podobno dostępne w lepszych sklepach - osobiście nigdy nie widziałam) wypuściło na rynek świąteczną wersję piwa - 'Julebryg'. Jest ciemniejsze i mocniejsze w smaku od normalnej wersji. Tutaj zobaczycie, jak wygląda (i poczytacie o tym trochę więcej). Według mnie cudnie! Jeśli mowa  o 'świątecznym' piwie to tutaj polski AleBrowar w wyjątkowej odsłonie.

A na koniec... Właśnie dlatego Uwielbiam Williama, uwielbiam uwielbiam, uwielbiam.

1 komentarz:

  1. O.. właśnie szukałam ciekawych miejsc w sieci, a tu proszę. Znalazłam ten blog, a w nim wiele innych :) Dzięki !

    OdpowiedzUsuń