poniedziałek, 4 listopada 2013

To mi się podoba! #2

Mam dla Was kolejną dawkę ciekawych, inspirujących linków! Przed Wami To mi się podoba! #2 (pierwszy wpis tutaj).

Zacznę od tekstu, który przeczytałam przed kilkoma sekundami, mianowicie o tym jak władze Meksyku zamierzają przeciwdziałać otyłości (oraz innym chorobom) wśród dzieci. Nie orientuję się, jak wygląda sytuacja w naszym kraju, ale według mnie jest to dobry pomysł, ponieważ wiadomo, że dzieci są podatne na wszelkiego rodzaju reklamy.

Jeśli mowa o Meksyku to gorąco polecam zajrzeć tutaj. Świetne miejsce w sieci o realiach życia w tym państwie. Mnie wciągnęło od razu, bo jestem zafascynowana Meksykiem od kilku(nastu ?) lat :) Trochę hiszpańskiego w wersji meksykańskiej, trochę kultury, trochę historii, trochę zdjęć i dużo świetnych historii.

Gościnny wpis znanej Krufkowej na Dagonfly, który urzekł mnie od razu. O roli przypadkowo poznanych osób w naszym życiu. I o tym jak duży wpływ ma na nas druga osoba. I o zmianach w życiu. Czytam już któryś raz z rzędu i cały czas mi się podoba!

100 World Kisses. Pewien mężczyzna miał cudowny pomysł. Jeździ po świecie i w różnych miastach fotografuje pocałunki, do których często dołączone są piękne historie - pisane po hiszpańsku, więc kto zna tego zapraszam. Resztę też, bo języka zawsze można się nauczyć, a od czegoś trzeba zacząć. Przyjemnie ogląda się te zdjęcia... :)

The Voice of Poland to jedyny tego typu program, który regularnie oglądam. W jednym z ostatnich odcinków zachwycił mnie ten występ (tak naprawdę to nie zachwycił mnie od razu - to miłość od drugiego wejrzenia ;). Siostry brzmią genialnie, ale trochę mnie drażnią i moim zdaniem ich udział w programie jest trochę nie fair wobec innych uczestników. Piosenkę uwielbiam, polecam przesłuchać!

2 komentarze:

  1. Tak a propos zdrowego odżywiania się dzieci to czytałam ostatnio, że pani Obama miała zamiar reklamować jabłka jako alternatywę dla słodyczy za pomocą bohaterów kreskówek.
    Opowieść Krufkowej świetna, strasznie fajnie się ją czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na brak reklam o słodyczach, opowiadanie blogerek. Też uwielbiam TVOP.

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń