sobota, 31 sierpnia 2013

To mi się podoba!

Uwielbiam przeglądać blogi, dużo czytam, słucham, oglądam. Postanowiłam stworzyć mały cykl, który nazwałam To mi się podoba! Jest to dość popularne na blogach, które czytam, ale przecież każdy z nas jest inny i lubi zupełnie coś innego, więc i ja chcę Wam pokazać coś od siebie :)

Na początek baaaaardzo fajny wpis na actually, you can! o tym, jak nie narzekać i cieszyć się życiem. Autorka wyjęła mi to wszystko z ust :) Od razu tekst przesłałam koleżance, która narzeka na wszystko dookoła... A sama wrzuciłam do folderu pt. ulubione teksty. Mam nadzieję, że pomoże nie tylko mojej znajomej, ale może też komuś z Was, więc wpadajcie pod ten link!

Kolejny blog, ale tym razem piękna Alex w United States of America! Alexandra to moja ulubiona blogerka fashion, inspiruje mnie już od dłuższego czasu. Zakochałam się w jej zdjęciach z Wielkiego Kanionu i zamarzyły mi się takie same... Kolejne marzenie na moją prywatną bucket list ;)

Proste do it yourself na bransoletki. Tylko spójrzcie, mnie zachwyciły od razu! Zastanawiam się dlaczego sama wcześniej na to nie wpadłam... Może niedługo zrobię i pokażę efekty :)

Przed kilkoma minutami na nowo odkryłam ten utwór. Jest przepiękny. Polecam każdemu przesłuchać inne utwory tego kompozytora! Pamiętam, że jak słuchałam jakiejś kompozycji po raz pierwszy, to miałam łzy w oczach. Ludovico Einaudi tworzy coś pięknego, niesamowicie poruszającego.

A na koniec coś co doprowadziło mnie do łez! W ostatnim wpisie pisałam o tym, jak bardzo kocham pewien klub piłkarski... Przez jeden dzień nic się nie zmieniło, kocham ich nawet bardziej (niestety nie zdobyliśmy Superpucharu Europy, ale nie pamiętam kiedy ostatnio aż tak rozpierała mnie duma mimo porażki! Gratulacje dla moich piłkarzy!<3) Przechodząc do sedna... Dorośli mężczyźni, członkowie sztabu Chelsea FC robią zdjęcia małej maskotce, która podróżuje z klubem wszędzie! Wrzucają je na instagram, zdjęcia robią furorę. Mały husky jest uroczy, a zdjęcia bardzo śmieszne :) Nie wiem skąd ten pomysł (jeszcze się dowiem!), ale made my day!
źródło zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz