środa, 14 sierpnia 2013

Małe zmiany.

Dobry wieczór :) Dzisiaj chciałam napisać krótkie info, konkretny post możliwe, że jutro. Na blogu kolorystyczne zmiany - w końcu znalazłam barwę dla siebie! Dodałam grafikę blogową, którą pobrałam od Pauli z one little smile, ten błękitny kolor od razu mi się spodobał, lubię wszystkie odcienie niebieskiego, więc ogólny efekt mnie zadowala :) Jest dość skromnie - czyli tak jak lubię, ale może popracuję niedługo nad czymś więcej i blog będzie się prezentował jeszcze lepiej. Można też zobaczyć, jakie (polskie) blogi obserwuję - to moje prywatne TOP 5 - pięć wg mnie najlepszych i najbardziej inspirujących blogów z poszczególnych dziedzin. Gorąco polecam. To wszystko o czym chciałam poinformować, do następnego wpisu!

6 komentarzy:

  1. ooo też mam te blogi w ulubionych ^^ dodałam nowy post o Santiago de Chile, więc w wolnej chwili wpadaj ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pierwszy komentarz u mnie! :D Historyczna chwila haha Dzięki imienniczko :) I lecę do Ciebie, bo zaintrygowałaś mnie tym Chile...

      Usuń
  2. kupiłam 10, ale nie mogłam aż tylu zrobić zdjęcia, bo moi znajomi krzyczeliby "ja też chcę, masz dla mnie" i nie wiedziałabym co wtedy im powiedzieć, dlaczego nie mam dla nich lam, skoro tyle kupiłam :P przy 5 są bardziej wyrozumiali :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz, prawda? :D Hahahahaha. I one sobie tak po prostu wszystkie stoją u Ciebie w pokoju? :D

      Usuń
  3. ani trochę nie żartuję :D rozdałam je najbliższym, uświadamiając sobie przy okazji, że mam zbyt dużo bliskich osób, których chciałabym je podarować... gdybym dokupiła jeszcze następne 10 byłabym 100% usatysfakcjonowana! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w takim razie masz powód, żeby wrócić do Chile! ja nie miałabym nic przeciwko temu :D

      Usuń