piątek, 26 lipca 2013

Początek czegoś dużego.

Hej, hej! Długo biłam się z myślami czy założyć bloga, aż w końcu podjęłam tę ciężką decyzję.. ;) Wiem, że z korzyścią dla mnie. Do tego spektakularnego czynu zachęcili mnie inni blogerzy, którzy zazwyczaj po jakimś czasie piszą, że nie żałują założenia bloga. Ja też nie zamierzam! Żyj, przeżywaj będzie dla mnie odskocznią od trudów życia codziennego. Chcę się tutaj spełniać, pisząc o tym czym się, mówiąc kolokwialnie jaram, a przede wszystkim będzie to miejsce do pisania o moich planach, marzeniach, pomysłach... A jest ich wiele. Czeka mnie jeszcze klasa maturalna, wczoraj sobie postanowiłam, że będzie to mój rok przygotowań. Do czego? Oczywiście, że do wolności! :) Czuję, że kiedy skończę liceum, to zacznę żyć tak jak naprawdę tego chcę. Niektórym może się wydawać dziwne, że 'czekam z życiem, marzeniami' rok, ale ja sobie coś postanowiłam i będę do tego dążyć. Pomyślałam nawet, że już się nie mogę doczekać września, bo im bliżej do września tym bliżej do marzeń! Będzie to rok, podczas którego zadecyduję co (w najbliższej przyszłości) chcę zrobić ze swoim życiem. Bardzo bym chciała, żeby ten blog kiedyś stał się swego rodzaju pamiętnikiem z moich (mam nadzieję, że licznych) podróży, tych dalekich, ale też bliższych. Od  jakiegoś czasu czytam różne blogi, interesują mnie głównie podróżnicze, ponieważ czerpię z nich masę motywacji do działania. Zamierzam nawet stworzyć małe zestawienie blogów/stron, które są dla mnie inspiracją, ale muszę z tym poczekać do czasu, aż ogarnę się z podstawowymi rzeczami na blogu. Wspomniałam, że będzie to blog o tym, co jest dla mnie interesujące - chcę pisać o książkach, które uwielbiam. O filmach, w których znajduję coś ciekawego. Dzielić się z Wami muzyką, która coś mi daje. Ostatnio stałam się osobą, która wszędzie szuka inspiracji i czegoś, co da jej kopa :) I właśnie tym chcę się dzielić z ludźmi, bo dobro warto szerzyć! Mam nadzieję, że szybko stworzę coś fajnego na tym blogu i każdy znajdzie tu coś dla siebie, a może kiedyś to moje słowa będą dla kogoś inspiracją do działania czy zmian w życiu. Chciałabym jeszcze wspomnieć o tym, że wybitną polonistką na razie chyba nie jestem, więc jakość tekstu nie zawsze może wszystkich zadowalać, ale w końcu trening czyni mistrza. Tymczasem pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz